Ką tu turi žinoti
- Akivaizdu, kad „Microsoft Bing“ grėsmės akivaizdoje „Google“ stengiasi į savo paieškos produktą įterpti dirbtinio intelekto.
- Remiantis „The New York Times“ pranešimu, „Samsung“ planuoja pakeisti „Search“ į „Bing“ kaip numatytąją paieškos programą savo išmaniuosiuose telefonuose.
- Todėl „Mountain View“ dirba su keliomis AI funkcijomis, skirtomis paieškai, ir visiškai naują AI varomą paieškos variklį, kurį papildo „Bing“.
Remiantis „The New York Times“ gautais vidiniais dokumentais, „Samsung“, kaip pranešama, planuoja „Google“ paiešką pakeisti „Bing“ kaip numatytuoju paieškos varikliu savo mobiliuosiuose įrenginiuose. (atsidaro naujame skirtuke).
Pietų Korėjos technologijų milžinės numanomas planas pereiti prie „Bing“ privertė „Google“ grumtis, kad apsaugotų savo paieškos verslą nuo „Microsoft“. „The Times“ praneša, kad „Google“ skuba reaguoti į „ChatGPT“ varomą „Bing“ su daugybe naujų AI galimybių paieškai ir visiškai nauju paieškos varikliu.
Akivaizdu, kad „Google“ subūrė dizainerių ir inžinierių komandą, kuri dirbs prie skėčio projekto, vadinamo „Magi“. Tikslas – naujovinti dabartinę paieškos versiją su daugybe dirbtinio intelekto funkcijų, kurios suteiks vartotojams labiau suasmenintą patirtį.
Viena iš funkcijų, kurias, kaip pranešama, kuria „Google“, yra sistema, sujungianti „Google Earth“ žemėlapių sudarymo įrankius su AI. Paieškos milžinas taip pat dirba su paieškos funkcija, kuri vartotojams suteiks informacijos bendraujant.
Taip pat kuriamas pokalbių robotas, galintis atsakyti į užklausas apie programinės įrangos kodavimą ir parašyti atitinkamus kodo fragmentus. Muzikos vartotojai taip pat galės ieškoti bendraudami su pokalbių robotu.
Šis paieškos užklausų derinys greičiausiai bus sumaišytas su skelbimais, įskaitant tuos, kurie pateikiami po kompiuterio kodo atsakymais, nurodoma vidiniuose dokumentuose. Pavyzdžiui, kai perkate batus internetu arba užsisakote skrydį naudodami Magi funkciją, tikėkitės, kad kažkur rezultatų puslapiuose pamatysite skelbimus.
Be šių funkcijų, komanda dirba su kitais AI projektais, pvz., „Google“ vaizdų paieškos įrankiu, pavadintu „GIFI“, kuris generuos vaizdus pagal tekstinius aprašymus. Tai panašu į neseniai pridėtą „Google“ skaidrių funkciją. Kitas būsimas produktas yra „Tivoli Tutor“, kuris leis vartotojams mokytis naujų kalbų per atvirus AI pokalbius.
„Google“ komanda taip pat kuria „Chrome“ funkciją, pavadintą „Searchalong“, kuri leistų pokalbių robotui internete ieškoti kontekstinės informacijos, susijusios su jūsų užklausomis.
Ataskaitoje teigiama, kad šios AI funkcijos bus paskelbtos viešai gegužę, tikriausiai per būsimą „Google“ I/O renginį. Tikimasi, kad rudenį pasirodys papildomos funkcijos. Tačiau iš pradžių šios galimybės bus apribotos daugiau nei milijonui vartotojų Jungtinėse Valstijose. Iki 2023 m. pabaigos siekiama, kad šie dirbtinio intelekto atnaujinimai būtų prieinami 30 mln. žmonių.
Be šių atnaujinimų, „Google“ tariamai kuria naują paieškos variklį nuo pat pradžių. Tačiau „Mountain View“ planai dėl visiškai naujos paieškos sistemos vis dar yra ankstyvosiose stadijose, ir nėra jokio žodžio, kada jie taps vieši.
Paprašius patvirtinimo, „Google“ atstovas pateikė tokį pareiškimą „Android Central“: „Ne kiekviena minčių audros rinkinys ar produkto idėja veda į paleidimą, bet, kaip jau minėjome anksčiau, džiaugiamės galėdami į Paiešką įtraukti naujų dirbtinio intelekto funkcijų. ir netrukus pasidalinsime daugiau informacijos.
Neaišku, ar „Samsung“ galimas perėjimas prie „Bing“ yra dėl naujų „Microsoft“ AI išmaniųjų paieškos variklio. Teigiama, kad „Google“ derasi dėl sutarties pratęsimo su Pietų Korėjos konglomeratu, kuris pastaruosius 12 metų naudojo „Google“ paiešką kaip numatytąją paieškos sistemą daugelyje geriausių „Samsung“ telefonų. Galiausiai „Samsung“ galėtų išlaikyti paieškos partnerystę su „Google“.
Bet kokiu atveju logiška, kad „Google“ būtų panikos režimu, atsižvelgiant į „Microsoft“ partnerystę su „OpenAI“. Juk teigiama, kad „Google“ paieškos sutartis su „Samsung“ siekia maždaug 3 mlrd.