Ką tu turi žinoti
- „The Verge“ praneša, kad „Amazon Halo“ padalinys bus uždarytas 2023 m. liepos mėn.
- „Amazon Halo View“, „Band“ ir „Rise“ nebeparduodama.
- „Amazon“ šiuo metu vyksta dideli atleidimai ir rytoj surengs naujausią kvietimą teikti paraiškas dėl pajamų.
„Amazon“ kuriamas „Halo“ kūno rengybos juostų, miego stebėjimo ir sveikatos stebėjimo padalinys netrukus nutrauks savo veiklą – tai naujausia „Amazon“ iniciatyva, kuri susidurs su rimtais sumažinimais dėl bendrovės ekonominių nuostolių.
El. laiške, kurį gavo „The Verge“. (atsidaro naujame skirtuke)Melissa Cha, „Amazon“ išmaniųjų namų ir sveikatos viceprezidentė, „Halo“ darbuotojams sakė, kad „priėmėme sunkų sprendimą nutraukti Halo programą, o tai lems pareigų mažinimą“.
Trijų pagrindinių „Amazon“ sveikatos produktų – originalaus „Amazon Halo“, „Halo View“ išmaniojo stebėjimo ir „Halo Rise“ miego stebėjimo priemonės – mažmeninės prekybos svetainėje nebėra.
„Neseniai priėmėme sunkų sprendimą nutraukti „Amazon Halo“ palaikymą nuo 2023 m. liepos 31 d.“, – „The Verge“ sakė „Amazon“ atstovė spaudai Kristy Schmidt.
Kol kas nežinome, kas nutiks dabartiniams „Amazon Halo“ prenumeratoriams, ar jie galės susigrąžinti lėšas už narystes ir lengvai eksportuoti išsaugotus duomenis į kitas platformas.
„Halo susidūrė su dideliais priešpriešiniais vėjais, įskaitant vis labiau perpildytą segmentą ir neapibrėžtą ekonominę aplinką. Nors mūsų klientai mėgsta daugelį Halo aspektų, turime teikti pirmenybę ištekliams ir maksimaliai padidinti naudą klientams bei ilgalaikei verslo gerovei”, – paaiškino Cha.
„Amazon“ išgyvena žiaurią atleidimų bangą. 2022 m. pabaigoje ji pradėjo atleisti 10 000 darbuotojų, visų pirma Devices & Services padalinyje, daugiausia dėmesio skiriančiame „Echo“ produktams ir „Alexa“. Po to greitai buvo atleista dar 18 000 „Amazon“ parduotuvių ir žmonių, patirties ir technologijų (PXT) padaliniuose.
Tokiomis taupymo sąlygomis nenuostabu, kad „Halo“ padalinys prarastų „Amazon“ vadovybės palaikymą. Jo pradžia buvo nelengva, nes pirmasis jo sekiklis „Amazon Halo“ aktyviai klausėsi ir įrašinėjo vartotojus, kad galėtų įvertinti jų emocijas.
Ši Tone funkcija daugeliui žmonių pasirodė siaubinga, o „Amazon“ turėjo pašalinti mikrofonus iš būsimų produktų, kad sumažintų privatumo problemas.
Nuo tada „Halo“ prekės ženklas nepadarė didelio kultūrinio poveikio, nors iki šiol laikėme nebrangiu „Halo View“ vienu geriausių kūno rengybos stebėjimo priemonių. Nepaisant to, „Halo View“ kūno sudėties funkcija, kuri atliko 3D jūsų kūno nuskaitymą, kad nustatytų riebalų procentą – ir parodė, kaip jūsų kūnas „turėtų“ atrodyti esant mažesniam riebalų kiekiui – mūsų apžvalgininkui atrodė invazinė ir demoralizuojanti, o ne naudinga.
Dėl savo unikalių savybių, kurios nesugeba teigiamo atgarsio tarp vartotojų, „Amazon Halo“ įrenginiai, matyt, niekada nerado pakankamai pagrindo nešiojamų prietaisų rinkoje, kad patenkintų vadovus.