Ką tu turi žinoti
- Visą savaitę pateiktose ataskaitose nurodomas akivaizdus „Google“ skelbimų padidėjimas „Gmail“.
- „Atnaujinimai“ mobiliųjų įrenginių vartotojų gautuosiuose gavo skelbimų, kurių anksčiau niekada nebuvo.
- Atrodo, kad kitos kategorijos, pvz., Reklamos ir Socialiniai tinklai, gavo papildomų skelbimų naudotojo el. pašto sąraše mobiliuosiuose ir staliniuose kompiuteriuose.
Iki šiol skelbimai „Google“ ekosistemoje yra tokie pat įprasti, kaip ir įvairiaspalvės piktogramos. Tačiau vienas dalykas, be kurio vartotojai tikriausiai būtų gerai, yra per pastarąsias kelias dienas išaugęs skelbimų skaičius, kaip pastebėta „Gmail“.
9to5Google praneša, kad mobilieji ir žiniatinklio (staliniai) įrenginiai pradėjo sulaukti skelbimų padidėjimo, o pirmieji rodo juos kategorijoje „Atnaujinimai“. Šios skilties viršuje paprastai pateikiami svarbūs asmeniniai el. laiškai, pvz., užsakymų patvirtinimai ir sąskaitos. Tai naudinga savaime, tačiau naudotojai pranešė, kad skelbimai rodomi jų pagrindinio gautųjų skiltyje „Atnaujinimai“, o dažniausiai jie randami tik kategorijose „Socialiniai tinklai“ ir „Reklamos“.
Kaip praneša kai kurios, darbalaukyje tai šiek tiek skiriasi Rodyti staliniai kompiuteriai vis gausi skelbimų visame vartotojo pašto dėžutės, o ne tik viršuje.
Kaip žmogus, kuris labai daug dirba, kad patikrintų savo el. paštą, esu visiškai ĮSIJŪNUS, kad Gmail dabar tiesiog deda atsitiktinius skelbimus į mano pašto dėžutę??? pic.twitter.com/5LompTLLPL2023 m. gegužės 3 d
Asmeniškai mobiliajame įrenginyje gavau tradicinius du skelbimus savo reklaminių skelbimų sąrašo viršuje ir du papildomus skelbimus, įmestus slenkant žemyn. Iš viso yra keturi skelbimai, ir atrodo, kad viskas baigiasi. Pasiekus tuos papildomus du, mano el. pašto sąrašas yra toks: el. laiškų sąrašas. Tačiau daugelis kolegų dar nepatyrė tokio staigaus skelbimų antplūdžio, todėl atrodo, kad tai ne visiems.
Visą savaitę vartotojai lankėsi Twitter išsakyti savo nusivylimą daugiau nei „Google“ padidino „Gmail“ skelbimų skaičių. Akivaizdu, kad šis pokytis netinka žmonėms, svarstantiems, kaip gali būti trikdantys skelbimai, kai bando naršyti el. paštą ir atsakyti į tai, ko reikia. Laimei, juos gana lengva pastebėti, kai šalia temos yra skelbimo etiketė.
Šiuo metu neaišku, kaip plačiai paplitęs skelbimų skaičius.
yo @gmail, kaip pašalinti šiuos skelbimus iš mano gautųjų kanalų? Tai tokia bjauri patirtis. pic.twitter.com/EsyxzxcZ3h2023 m. gegužės 3 d
Suprantama, kad skelbimai yra „Google“ verslo modelio dalis, nes juk jų įmonei reikia norint gauti pajamų. Tačiau buvo atvejų, kai jų skelbimų padidėjimas pribloškė vartotojus. Praėjusių metų pabaigoje „Google“ išbandė nepraleidžiamus šešių–penkiolikos sekundžių skelbimus su „YouTube“ naudotojais – ir žmonės greitai išreiškė savo susierzinimą dėl to. Bandymas buvo baigtas, bet akivaizdžiai neatitiko tų, kurie nesąmoningai buvo įmesti į mūšį.
Visai neseniai galima pastebėti, kad „Google“ perdangos skelbimus „YouTube“ vaizdo įrašuose baigė balandžio 6 d. Nors šis skelbimų formatas buvo apribotas žiniatinklio įrenginių peržiūromis, „Youtube“ teigė, kad skelbimai „trukdo žiūrintiesiems“. Tą patį galima ir buvo pasakyta apie staigų „Gmail“ padidėjimą. Tačiau galbūt tai yra dar vienas testas, kurį „Mountain View“ įmonė išbando su vartotojais ir kuris, tikiuosi, bus atšauktas.