Dar kartą susiduriame su liūdna žinia, kad tūkstančiai „Meta“ darbuotojų netenka darbo. Tikėjomės to po to, kai Markas Zuckerbergas, „Meta“ generalinis direktorius, paskelbė, kad netrukus bus atleisti iš darbo, tačiau šiandien įvyko vienas dalykas, kurio nesitikėjome: „Meta“ pradėjo nukreipti dėmesį nuo „Metaverse“ ir grįžti prie VR žaidimų.
Kaip Business Insider (atsidaro naujame skirtuke) praneša, kad nepaisant to, kad šiandien Meta atleido 4000 žmonių, „Reality Labs“ žaidimų padalinys dabar laikomas „saugiu“ darbuotojams ir kol kas nematys atleidimo iš darbo. Šiuo metu „Meta“ žaidimų padalinį sudaro beveik tuzinas kūrėjų, priklausančių „Oculus Studios“. (atsidaro naujame skirtuke) etiketę ir sukūrėme keletą geriausių Quest 2 žaidimų (atsidaro naujame skirtuke).
Be to, ataskaitoje teigiama, kad „daugelis projektų ir komandų“ „Reality Labs“ bus panaikinti, tačiau, stebėtinai, žaidimų komandoms iš tikrųjų bus leista samdyti kai kuriuos vaidmenis.
Nors ataskaitoje konkrečiai nepasakoma, kad „Meta“ kuria savo „Horizon Worlds“ metaverse (atsidaro naujame skirtuke) koncepcija, skaitymas tarp eilučių ne tik rodo, kad įmonė kuriam laikui pasitraukia nuo metaversinio pokalbio; tai supranta, kad Quest yra populiaresnis kaip žaidimų konsolė nei metaversinis portalas.
San Andreas, štai mes atvykome
Maždaug prieš mėnesį matėme pranešimą, kad „Meta“ didina investicijas į savo leidybos padalinį – dabar žinomą kaip „Oculus Publishing“ – ir finansuos daugiau nei 150 naujų žaidimų projektų. (atsidaro naujame skirtuke) per ateinančius kelerius metus.
Be to, tikimės 41 naujos programos ir žaidimo (atsidaro naujame skirtuke) iš „Meta“ pirmosios šalies studijų, kurios bus pristatytos kartu su „Meta Quest 3“. (atsidaro naujame skirtuke) kai jis bus paleistas šį rudenį. Nors anksčiau tai rodė didesnį susidomėjimą žaidimų plėtra, ši „Business Insider“ ataskaita rodo, kad bendrovė ne tik didina investicijas į plėtrą. „Meta“ iš tikrųjų kreipiasi į tai, kas tapo populiariausia priežastimi naudoti „Quest“ ausines.
Tik šią savaitę sužinojome, kad milijonai Quest 2 žaidėjų naudoja savo ausines (atsidaro naujame skirtuke) kiekvieną mėnesį sudaro 35–40 procentų visos 20 mln. įdiegimų bazės. Tai pirmas kartas, kai šią metriką matome „Meta“ VR platformoje, ir tai gerai nuteikia VR kaip nuolat perspektyvios žaidimų terpės ateičiai.
2022 m. pabaigoje Meta pažymėjo, kad vienas iš trijų žaidimų Quest parduotuvėje uždirba milijonus pajamų, o pastaruoju metu tokie žaidimai kaip „Beat Saber“ uždirbo apie 250 mln.
Ataskaitoje nurodoma, kad „Meta“ dabar siekia gauti daugiau pagrindinių žaidimų franšizių ausinėse, kaip „Resident Evil 4 VR“, kuri gali pasigirti ir didele kritine, ir komercine sėkme. Turime savo pageidavimų sąrašą pagrindinių žaidimų, kuriuos norėtume pamatyti Quest (atsidaro naujame skirtuke) ir visiškai įmanoma, kad kai kuriems pavyks tai padaryti po šio didelio pakeitimo.
Ataskaitoje konkrečiai buvo atsisakyta franšizių, tokių kaip „Grand Theft Auto“ ir „Call of Duty“, pirmoji buvo paskelbta „Quest“ beveik prieš dvejus metus, tačiau nuo to laiko ji nebuvo paminėta.
Assassin’s Creed VR vis dar yra įtrauktas į būsimą Quest žaidimą (atsidaro naujame skirtuke) bet ir tai viešai nebuvo paminėta keletą metų. „Ubisoft“ atšaukė „Splinter Cell VR“ kažkada po jo paskelbimo, tačiau šis naujas „Meta“ postūmis gali labai gerai prikelti kai kuriuos iš šių didelių projektų kartu su kitais naujais.
Perėjimas prie žaidimų dėmesio sutampa su atleidimais, nes investuotojai nuo tada, kai „Meta“ pakeitė „Facebook“ įmonių pavadinimus, „Metaverse“ reikalavo „žudikiškos programėlės“. Pasak šaltinio, Zuckerbergas ir kiti „Meta“ dabar mano, kad žaidimai yra ta žudiko programa.
Puikūs VR žaidimai jau čia ir dar niekada nebuvo taip paprasta (ar taip įperkama). Gaukite „Meta Quest 2“ ir pamirškite viską, ką anksčiau galvojote apie VR.