Ką tu turi žinoti
- „Gmail“ rodys varnelės piktogramą šalia „teisėtų el. pašto siuntėjų“.
- Siuntėjų autentifikavimui ir apsimetinėjimo prevencijai ji naudoja „Google“ prekės ženklo indikatorius pranešimų identifikavimui (BIMI).
- Visose asmeninėse, „Google Workspace“ arba senose „G Suite Gmail“ paskyrose bus galima matyti varnelę, tačiau tik oficialūs domeno vardo savininkai gali gauti autentifikavimą varnele.
Nepaisant visų žinomumo, susijusio su „mėlynomis varnelėmis“ dėl „Twitter Blue“, paskyros patvirtinimas yra naudingas būdas apsisaugoti nuo sukčiavimo, ir vis daugiau įmonių juo naudojasi. Pirmieji „Meta Verified“ atkeliavo į „Facebook“ ir „Instagram“, o dabar „Gmail“ patikrins, ar gaunami el. laiškai yra iš „tikrųjų“ šaltinių.
Trečiadienio „Google Workspace“ tinklaraščio įraše (atsidaro naujame skirtuke)bendrovė apibūdino, kaip ji naudos varnelę be savo prekės ženklo rodiklių pranešimų identifikavimui (BIMI), pirmą kartą priimtos 2021 m., siekdama nustatyti siuntėjo teisėtumą.
BIMI užtikrina, kad tik įmonės, kurios patvirtino savo domeno pavadinimą ir įrodė, kad joms priklauso prekės ženklo logotipas, galės rodyti tą logotipą avataro angoje šalia el. Dabar, be to, BIMI patvirtinti siuntėjai taip pat turės varnelę prie savo vardo ir dar labiau pabrėžia, kad „Google“ teigia, kad jais galima pasitikėti.
Toliau pateiktame pavyzdyje galite pamatyti, kaip užvedus pelės žymeklį ant mėlynos varnelės šalia „Google“ pavadinimo ir logotipo, pasirodo langelis, kuriame rašoma: „Šis šio el. laiško siuntėjas patvirtino, kad jam priklauso google.com ir logotipas. profilio nuotraukoje“.
Kitaip tariant, tu artimiausiu metu nebus rodoma mėlyna varnelė, patvirtinanti jūsų tapatybę. Bet jei siunčiate el. laiškus savo įmonės vardu, galite nustatyti BIMI (atsidaro naujame skirtuke) per tą „Google“ palaikymo nuorodą ir įsitikinkite, kad klientai žino, kad jūsų pranešimai yra teisėti.
Funkcijos išleidimas prasidės gegužės 3 d. ir užtruks 1–3 dienas, todėl iki šeštadienio, gegužės 6 d., visi, turintys asmeninę ar verslo „Gmail“ paskyrą, turėtų matyti varnelę. Jei gaunate el. laišką su „oficialiu“ logotipu, bet be varnelės, kuriame prašoma spustelėti nuorodą arba pasidalyti informacija, greičiausiai tai yra bandymas sukčiauti.
Palyginti su kitu „Google“ naujausiu „Gmail“ žingsniu – „Bard AI“ integravimu į „Gmail“, kad galėtumėte greičiau „rašyti“ el. laiškus – šis „Gmail“ saugos naujinimas yra ne toks ryškus, bet galiausiai daug svarbesnis.