Dideliam technologijų prekės ženklui, atsakančiam akcininkams, bet koks produktas, kuris nepadaro tiesioginio poveikio ir neužima didžiulės rinkos dalies, yra „nesėkmė“, kurią verta nužudyti be pasigailėjimo. Pagal šiuos kriterijus „Amazon Halo“ kūno rengybos stebėjimo priemonių prekės ženklui buvo lemta žlugti.
Nekreipkite dėmesio į liūdnai pagarsėjusią visada klausančią „Halo“ grupę ir „Fitbit“ primenantį „Halo View“. „Amazon“ turi pigios kokybės reputaciją, o jos lojalūs klientai ilgus metus atmetė susirūpinimą dėl privatumo. Ateities Halos galėjo kartoti ir patobulinti savo nestabilią, niūrią kilmę.
Tu negaliu nekreipkite dėmesio į tai, kad „Amazon“ prisijungė prie beprotiškai perpildytos sveikatos ir kūno rengybos rinkos, daug metų atsilikusi nuo labiau įsitvirtinusių prekių ženklų. Tačiau laikui bėgant „Amazon“ galėjo susikurti savo reputaciją, o rinkos analitikai, tokie kaip IDC (atsidaro naujame skirtuke) atkreipkite dėmesį, kad mažesni kūno rengybos prekių ženklai 2022 m. pardavė daugiau nei 200 milijonų nešiojamų prekių, ty apie 40 % rinkos.
Jei „Amazon“ neketino atleisti 28 000 darbuotojų, siekdama nuraminti Volstritą, „Amazon Halo“ turėjo kur augti – ypač atsižvelgiant į „Amazon“ reputaciją ahem„skolinantis“ idėjas (atsidaro naujame skirtuke) iš konkuruojančių produktų. Vietoj to, jis visam laikui išjungė „Halo“.
Mano galva, tikroji problema yra ta, kad niekas – net ir pagrindiniai prekių ženklai, tokie kaip „Fitbit“ ir „Xiaomi“ – nebežino, koks turėtų būti kūno rengybos stebėjimo prietaisas. Daug klientų renkasi pigias kūno rengybos juostas, kuriose „Amazon“ būtų specializuotas.
Žmonės perka brangius laikrodžius – išmaniuosius ar kvailus – per pigias kūno rengybos apyrankes
Neabejotina, kad nuo 2020 m. „Apple“ įgavo beprotišką įtaką nešiojamų drabužių rinkoje. Atsižvelgiant į tai, nenuostabu, kad šiais laikais daugiau žmonių perka išmaniuosius laikrodžius nei kūno rengybos stebėjimo priemones.
Žvelgiant į 2022 m. nešiojamų drabužių pardavimą, palyginti su 2020 m., išmaniųjų laikrodžių pardavimo procentas išaugo nuo 33 % iki 47 %, o kūno rengybos stebėjimo priemonių – nuo 50 % iki 18 % (arba 39 % mažiau nei 2021 m.). Tuo tarpu pagrindinių ne išmaniųjų laikrodžių pardavimas auga (nuo 17% iki 36%).
„iPhone“ savininkai gali nešioti „Apple Watch“ norėdami gauti pranešimus, bet ir todėl, kad laiko jį stilingu būsenos simboliu. Štai kodėl tiek daug kitų „Fitbit“, „Amazfit“ ir kitų kūno rengybos stebėjimo priemonių bėgant metams imitavo „squircle“ dizainą.
Tačiau iš „Apple“ fanatikų minios atrodo, kad žmonės grįžo prie retro laikrodžių, nes stilius jiems svarbesnis už tai, ką gali atnešti fitneso juosta su išskirtiniu dizainu, antros pakopos vartotojo sąsaja ir keliais sveikatos jutikliais. stalas.
Ar fitneso stebėjimo priemonė turėtų būti pigi, ar ne?
Šiandien galite gauti neįtikėtinų pranašumų naudodamiesi mažesnėmis nei 100 USD vertės stebėjimo priemonėmis, tokiomis kaip „Xiaomi Mi Band 7“ arba „Amazfit Band 7“, todėl prenumeruojamoms sekimo priemonėms, tokioms kaip „Amazon Halo View“, sunku konkuruoti.
Taip, šie pigūs stebėjimo įrenginiai greičiausiai parduoda jūsų buvimo vietos ir sveikatos duomenis reklamuotojams, kad subsidijuotų mažą kainą. Tačiau juos perkantys žmonės nekreipia dėmesio į susirūpinimą dėl privatumo – arba iš apatijos, arba dėl to, kad vienas po kito nutekėję privatūs duomenys privertė vartotojus jaustis, kad jie nelabai ką gali padaryti, kad apsisaugotų.
Prenumerata, tokia kaip „Amazon Halo“ ar „Fitbit Premium“, turėtų būti būdas išrankiems vartotojams mokėti už holistines sveikatos ataskaitas ir treniruočių rutiną kartu su pažadu, kad duomenys nebus bendrinami su niekuo.
Tačiau racionalu ar ne, daugelis žmonių nepasitiki „Amazon“ ar „Google“ savo asmenine informacija, nepaisant jų pažadų ją apsaugoti. Jie verčiau rizikuoja, kad mažesnė įmonė parduoda savo apibendrintus duomenis, nei didesnė įmonė, susiejanti savo sveikatos duomenis su informacija, surinkta iš išmaniųjų namų garsiakalbių ar išmaniųjų telefonų.
Be to, ne visi nori mokėti kas mėnesį vien tam, kad žinotų, jog patiriate nesveiką streso lygį, blogą miegą ir nereguliarų širdies ritmą. Ypač nes pagal riešą pagrįsti sveikatos duomenys gali parodyti tik jūsų sveikatą ir ne visada patikimi krizės atveju.
Taigi ar tai reiškia, kad žmonės nori tik pigių kūno rengybos stebėjimo priemonių su mažiau pažangiais sveikatos duomenimis? Nebūtinai! Prieš penkias ar šešias įrenginių kartas jos gamino, bet dabar šios įmonės turi rasti naujų funkcijų, kurias kiekvienais metais galėtų pridėti prie populiarių, pigių nešiojamų prietaisų, kad išliktų aktualios. Taigi šie maži stebėjimo įrenginiai yra išpūsti naujomis technologijomis, kurios vos telpa mažame jutikliniame ekrane.
Kaip fitneso prekės ženklai išsprendė problemą? Parduodant „pseudo išmaniuosius laikrodžius“, pvz., „Fitbit Charge 5“ ir „Xiaomi Smart Band 7 Pro“ su didesniais ekranais, suteikiant daugiau vietos braukiantiems meniu ir skaitomam tekstui. Tačiau dėl to naujos išmaniosios juostos tapo ne tokios plonos ir brangesnės nei bet kada.
Priartindamos kūno rengybos stebėjimo priemones prie tikrų išmaniųjų laikrodžių, įmonės tik pabrėžė, kad kūno rengybos stebėjimo priemonės yra prastesnės nei tikras išmaniųjų laikrodžių, kurie kainuoja šiek tiek daugiau ir turi mygtukus bei didesnius ekranus, kad būtų patogiau juos naudoti.
Tačiau viskas, kas paprasčiau, pavyzdžiui, „Amazon Halo Band“ arba „Whoop 4.0“, sukurta taip, kad ją būtų galima nešioti ir pamiršti sveikatos stebėjimui, atrodo blogai, nes kiti panašūs stebėjimo įrenginiai suteikia jums daugiau „išmaniųjų“ funkcijų! Tai Catch-22 visiems, kurie bando sėkmingai veikti šioje rinkoje.
Kasdieninės treniruotės ir dirbtinio intelekto treniruotės yra fitneso stebėtojų ateitis
„Amazon Halo“ pomirtinis iš „The Verge“. (atsidaro naujame skirtuke) paaiškino, ką „Halo“ komanda planavo su įrenginiu, jei „Amazon“ nebūtų jo išjungusi. Jie ir toliau dovanos „Halo Views“ „Planet Fitness“ sporto salės nariams, tada išplės „Amazon Halo Digital“ su 20 naujų treniruočių per savaitę ir „pažangiu, dirbtiniu intelektu varomu kūno rengybos treniruokliu“. Visa tai bus pasiekiama Apple laikrodžiuose ir savo aparatūrą.
Atvirai kalbant, „Halo AI“ treniruoklis (kodiniu pavadinimu „Donna“) skamba kaip dar vienas „Amazon“ ambicijų atvejis padaryti ką nors naujo, kas greičiausiai pritrauks vartotojus, o ne sujaudins. Jis būtų naudojęs „kompiuterinį matymą“, kad skaičiuotų pakartojimus ir analizuotų jūsų formą treniruotės metu.
Teoriškai tai paverstų tradicines treniruotes panašesnes į žaidybinę VR arba į Kinect panašią patirtį su tiesioginiu grįžtamuoju ryšiu namuose, kad būtų galima tobulėti. Praktikoje „The Verge“ pažymėjo, kad „net patys „Amazon“ darbuotojai išreiškė pauzę, kad kamera juos analizuotų ir treniruočių metu dalytųsi duomenimis su „Amazon“.
Tačiau prieš per daug juokdamiesi iš „Amazon“, atminkite, kad „Bloomberg“. (atsidaro naujame skirtuke) pranešė, kad „Apple“ planuoja integruoti dirbtinio intelekto ir „Apple Watch“ duomenis į sveikatos mokymo prenumeratą „Quartz“, o tokios įmonės kaip „Amazfit“ naudoja dirbtinį intelektą, kad rekomenduotų treniruotes šiuo metu per „Zepp Coach“.
Kaip sakė buvęs „Amazon Halo“ darbuotojas, jie „atidžiai stebėjo konkurentų pardavimus Amazon, kad priimtų sprendimus dėl produktų“. „Amazon“ kūno rengybos stebėjimo priemonių gedimai nėra tik jų pačių; jie rodo, kas laukia kitų prekių ženklų. Ir jeigu AI yra kitas kūno rengybos stebėjimo priemonių tobulėjimo žingsnis, tada turime problemų.
Geresniu ar blogesniu atveju įmonės stengiasi padėti viena kitai padaryti savo kūno rengybos stebėjimo įrenginius „išmanesnius“ nei bet kada anksčiau, taip pat siūlydamos „Apple Fitness+“ varžovą profesionalaus trenerio ar įžymybių patvirtinimų srityje. Tai vienintelis būdas pridėti daugiau vertės stebėjimo priemonėms nepridedant naujų jutiklių ar GPS gudrybių, dėl kurių jie bus tokie dideli kaip išmanieji laikrodžiai.
Tačiau tokiomis ekonominėmis sąlygomis tokios investicijos gali atsipirkti arba neatsipirkti pakankamai greitai, kol nekantrieji valdybos nariai pavargs leisti pinigus užsidirbti pinigų iš abonementų ir ištraukti kištuką.
Nepaisydami Apple ir nišoje veikiančių prekių ženklų, tokių kaip Garmin, kurie turi pakankamai klientų…